maja 26, 2011

W dniu Twojego Święta, Mamo


Wszyscy wiemy jakie dzisiaj święto, więc nie zdziwi nikogo, że u mnie na tapecie kartki z okazji Dnia Matki :)
Obie zrobione dla tej samej mamy - mojej rodzicielki :)
Pierwsza jest od mojej młodszej siostry, która zamiast własnoręcznie zrobić kartkę, poprosiła o to mnie ;)


Papiery z najnowszej kolekcji Galerii Papieru - Radość lata (są naprawdę piękne), tilda kolorowana kredkami akwarelowymi, dziurkaczowe kwiaty, guziczki, naklejka - motylek, oraz oczywiście kryształowy ćwiek ze Scrap.com.pl




Zdjęcia są jakie są, ponieważ bardzo nie lubię fotografowania podłużnych kartek...


Druga kartka, zdecydowanie prostsza, jest ode mnie.
Zrobienie jej zajęło mi bardzo mało czasu, dzięki gotowemu bukiecikowi kwiatów, kartka nie potrzebowała już dodatkowych ozdobników :)





Kartki oczywiście zmuszona byłam wysłać pocztą, a odbiór ich i wręczenie mamie, powierzyłam siostrze. Sylwia, bardzo przejęta swoją rolą, zrekrutowała tatę do sztabu konspiracyjnego, tak aby mama, przypadkiem nie odebrała poczty, a tym bardziej nie zajrzała do środka :)))

Wszystkim Mamom, w tym szczególnym dniu, życzę spełnienia najskrytszych marzeń, dużo zdrowia, żelaznej cierpliwości i przede wszystkim zadowolenia za swoich pociech! :)

3 komentarze:

  1. Ale śliczne te kartki, moją faworytką jest druga, zakochałam się w tych kolorach!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że nowe papiery bardzo Ci się przydały :)
    Obie kartki prześliczne, choiaż każda inna. Mam z pewnością była zacwycona niespodzianką :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie zachwyciła druga karteczka. Wspaniała. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję - Twoje komentarze dodają skrzydeł! :*

Copyright © 2016 Galaxia-Art.pl , Blogger