lipca 18, 2011

Oprószona złotem


Na blogu Craft4You ogłoszono fantastyczną zabawę wyzwaniową, której zwyciężczyni zostanie gościnną projektantką sklepu. Zabawa trwa miesiąc i polega na wykonaniu czterech prac, po jednej na każde wyzwanie :) Normalnie nie wierzyłabym, że mam jakieś szanse zważywszy na mój krótki staż w robieniu kartek, ale jedna z moich prac została wyróżniona przez projektantki Craft4You. Ta miła niespodzianka naprawdę dodała mi wiary we własne umiejętności. Ale już dosyć chwalenia się :))
Nagroda kusząca więc postanowiłam spróbować swoich sił :) Temat pierwszego wyzwania to "Złoto".
Zmierzenie się z nim, było dla mnie bardzo trudnym zadaniem, ponieważ osobiście nie przepadam za złotem i unikam go jak mogę. W dodatku na wakacje zabrałam tylko część swojego warsztatu i złota farbka  została w Lublinie. Oczywiście wybrałam moją ulubioną formę, czyli kartkę. Jednak w tym przypadku zrobienie kartki nie było łatwym zadaniem. Przez dwa dni siedziałam nad nią, zmarnowałam mnóstwo papieru... i złotej konturówki, a koncepcja zmieniała mi się kilkukrotnie, wywołując u mnie napady złości ;) W końcu w bólach i cierpieniu powstało coś całkiem przyjemnego dla oka:





Jak widać wykorzystałam papiery z kolekcji Zauroczenie ze scrap.com , do tego dużo złotej konturówki, którą pozłociłam wszystkie elementy, w tym dziurkaczowe motylki. Element znajdujący się w centralnej części pochodzi z paska za złotówę, który wyszperałam w second-handzie :) Blaszkę pokryłam konturówką, aby wyróżnić kwiat.
Przyznam, że jestem zadowolona zarówno z efektu jak i ze zdjęć, dzięki którym kartka prezentuje się naprawdę świetnie :)

P.S. Przepraszam, że ciągle zanudzam Was kartkami, ale tylko na nie mam czas i potrzebne materiały (dekupażowe przydasie zostały na stancji).

Miłego wieczoru życzę! :)

7 komentarzy:

  1. świetna karteczka:) Bardzo mi się podoba:) I gratuluję Ci wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, pięknie skomponopwana;)
    Nie zanudzasz, bo kartki urocze.
    Swoją drogą chyba wybiorę się do sh, skoro nawet tam można kupić dodatki do scrapbookingu;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka i taka elegancka:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna! Szalenie elegancka. W pełni zasługujesz na wyróżnienie:)Ja od początku jestem Twoją fanką:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kartka i fajny jej kształt:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna jest, naprawdę przyjemna dla oka:)
    Trzymam kciuki za powodzenie akcji:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna jest! Element w centrum przykuwa uwagę i jest bardzo oryginalny :)
    Powodzenia w kolejnych wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję - Twoje komentarze dodają skrzydeł! :*

Copyright © 2016 Galaxia-Art.pl , Blogger