lipca 30, 2011

Walizka na wakacyjne wspomnienia


Zgodnie z wytycznymi II Wyzwania "Małe formy" w C4Y po raz pierwszy zmierzyłam się z pudełkiem po zapałkach. Szczerze mówiąc myślałam, że będzie łatwiej ;)
Pudełko wykonałam jakieś dwa tygodnie temu, ale wakacje i sezonowa praca nie sprzyjają blogowaniu.
Ostrzegam zdjęć dużo, bo chciałam pokazać moje maleństwo z każdej strony :)








Do wykonania walizki wykorzystałam kawałek materiału imitujący skórę, sprzączkę od starych sandałów, brązowy kabelek, czyli praktycznie wszystko z odzysku :)


Ponieważ moje pudełko przypomina walizkę, będzie ono przechowywało jakiś drobiazg przywieziony z wakacji :)
Malutka karteczka przywiązana do rączki jest idealna do zapisania daty, bądź miejsca, z którego przywieziono pamiątkę.

Wakacyjne buziaki dla Was! :*

20 komentarzy:

  1. Powaliłaś mnie tą walizeczką, jest ganialna i nie moge wyjść z podziwu:)Mistrzostwo.
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. widziałam już bardzo różne oblicza zapałczanego pudełeczka, ale walizeczka pobiła je wszystkie! Jest po prostu przeurocza!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne maleństwo :)) Niesamowite co można zrobić z pudełka od zapałek!!!!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie no, jest genialna!! Ty to masz świetne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle przepiękna i inspirująca praca, proszę przyjmij ode mnie wyróżnienie. Zapraszam i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ śliczne to maleństwo! Od dawna podziwiam Twoje prace, chociaż ostatnio mało tu decu, więcej skrapków ale i tak lubię! zapraszam do mnie po wyróżnienie! Pozdrawiam Kruszyna

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne i bardzo pomysłowe maleństwo, trudno uwierzyć, że to pudełko od zapałek!

    OdpowiedzUsuń
  8. walizeczka jest mega odjazdowa!!!!! w cudnym klimacie starych podróży, dopracowana w 100%- super!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Walizeczka jest naprawdę czadowa, taka malutka i śliczna! Świetny miałaś pomysł:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapiera dech w piersiach! jest świetne!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. G E N I A L N A interpretacja tematu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś niesamowitego! Za każdym razem podziwiam Twoją kreatywność. Też bym tak chciała:)) Z każdej rzeczy umiesz zrobić cudeńko:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Zamarłam jak ją zobaczyłam! Z bliska widać z jaką precyzją jest zrobione to cudeńko :) Wspaniałe, gratuluję kreatywności i wykonania! - wielbicielka drobiazgów :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł i piękne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna, to prawdziwy majstersztyk - jak z takiego maleństwa wyczarować "prawdziwą" walizkę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest fantastyczna!!! Wraz z innymi poleciłam ją do oglądania na swoim blogu:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję - Twoje komentarze dodają skrzydeł! :*

Copyright © 2016 Galaxia-Art.pl , Blogger