lutego 06, 2013

Kto nie ma szczęścia w kartach...


...ten ma szczęście w miłości :)
Przypomniałam sobie to powiedzenie w trakcie robienia kompletu walentynkowego dla mojego kolegi.
Pomysł zaczerpnięty został z tej strony.
Z talii 52 kart powstała malutka książeczka, której karty zostaną zapisane  ręcznie przez zamawiającego :)
Niezwykle romantyczny gest!




Wykorzystałam starą talię kart z obawy, że nowa będzie wyglądała zbyt plastikowo. Każdą z kart przeszlifowałam papierem ściernym i potuszowałam,  dodatkowo na każdej nakleiłam karteczkę, ozdobioną embossingiem, a na odwrocie umieściłam serduszko z kolejnym numerem. Ogrom pracy :) Po naklejeniu wszystkich karteczek talia zwiększyła swoją objętość niemal dwukrotnie i nawet największe kółeczko nie dało rady jej spiąć. Oceniłam, że lepszy efekt uzyskam jeżeli zwiążę "albumik" tasiemkami. Efekty oceńcie sami :)





Do kompletu obowiązkowo dołączyła kartka, również z motywem karcianym :) Łukasz wyszperał mi starą talię kart z przepięknymi figurami. Teraz nadruki na kartach są bardzo uproszczone, zaś moja dama posiada wiele pięknych detali.
Na szczęście mam jeszcze prawie całą talię, więc z pewnością jeszcze sięgnę po  karty w swoich projektach.




Komplet walentynkowy zgłaszam na wyzwanie Centrum Hobbystycznego DecoKreacje  "Z sercem do serca".



Jeśli jeszcze nie lubicie mojej strony na Facebooku - zapraszam serdecznie!

Dziękuję za wizytę! :)

14 komentarzy:

  1. Niezwykle miłosny podarunek, w pieknej oprawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Wam za wizytę i miłe słowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł niesamowity! A wykonanie jeszcze cudowniejsze! Szalenie mi się podoba!!!
    Angelika

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja! Zarówno pomysł jak i samo wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny i gorący komplet :) W dzieciństwie grałam takimi kartami, pamiętam perełki królowej, hehehe

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczny pomysl i genialne wykonanie!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. książeczka jest rewelacyjna ! dziękujemy za udział w wyzwaniu DecoKreacje.pl :)

    OdpowiedzUsuń

  8. Monia Ty to masz talent!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dziękuję za wszystkie słowa uznania! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. aaaaaa, super pomysł. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Decokreacji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjny pomysł! Stworzyłaś cudo prawdziwe!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję - Twoje komentarze dodają skrzydeł! :*

Copyright © 2016 Galaxia-Art.pl , Blogger