czerwca 10, 2013

VI Ogólnopolski Zlot Scrapbookingowy


W minioną sobotę po raz drugi miałam okazję uczestniczyć we wspaniałym wydarzeniu, a mianowicie wybrałam się do Warszawy na ogólnopolski zlot scrapbookingu :)
Było fantastycznie! Nasyciłam się twórczą atmosferą, pośmiałam z koleżankami i zrobiłam mega wielkie zakupy :) 
Ponieważ nie zabrałam aparatu, za zgodą Immacoli opublikuję kilka fotek autorstwa jej i Moniki, żeby pokazać Wam jak cudnie i kolorowo było w tym roku.

Na początek zdjęcia mojego identyfikatora zlotowego (fotki wykonał mój Ł.).




Mimo totalnego braku czasu, zdołałam wykonać trzy prace konkursowe. Wzięłam udział w konkursach: Lemonade na skarbonkę, Scrap&Me na ślubnego taga, na konkurs I Kropki powstała kartka dla mężczyzny. Dzisiaj tylko mała zajawka tego co przygotowałam:




Nieskromnie dodam, że moja walizkowa skarbonka zajęła II miejsce, podobnie jak śluby tag. Za męską kartkę otrzymałam nagrodę pocieszenia w postaci papierów :)
Tutaj ja podczas odbierania nagrody od Scrap&Me:


I moja nagrodzona kartka w gronie zwycięskich prac:



Oprócz zakupowego szaleństwa można było przysiąść na chwilę i wziąć udział w warsztatach make&take, ja po czujnym okiem Moni kleiłam kwiaty :)


Żeby przybliżyć Wam nieco atmosferę kilka zdjęć Pauliny i Moniki:









Wróciłyśmy do Lublina z lżejszymi portfelami, obładowane zakupami...



...i przeszczęśliwe z tego powodu!



Po więcej zdjęć zapraszam do Pauliny :)
Już odliczam dni do kolejnego zlotu!

3 komentarze:

  1. Gratuluję wyróżnień i nagród. Świetne praca zwłaszcza walizeczka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prace jak zawsze fantastyczne, z bliska jeszcze bardziej. Zachwycają mnogością detali :)
    Dziękuję za wspólny wyjazd :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę zlotu i gratuluję wygranych!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję - Twoje komentarze dodają skrzydeł! :*

Copyright © 2016 Galaxia-Art.pl , Blogger