listopada 04, 2013

Urodzinowy komplet


Zaczęło się od tego, że postanowiłam wziąć udział w wyzwaniu tutorialowym Scrappo. Zainspirowana filmikiem stworzyłam "własny" papier wykorzystując różne kolory tuszy i trzy różne stemple.
Mając gotowy format A4 okleiłam nim pudełeczko.
Kwiatki również wykonałam własnoręcznie, tuszując wszystkie płateczki, więc 100% hand made ;)
Robiąc to pudełeczko jednocześnie zagrałam w bingo, zorganizowane przez Scrapgang. Skreśliłam na skos od lewego górnego rogu: żółty, róża, element dowolny: sznurek, media: tusze, mgiełki, perlen pen, zielony.
Pudełko zgłaszam na wyzwania w Scrappo i w Scrapgangu.





Ponieważ zostało mi troszkę papieru, do kompletu zrobiłam kartkę.





Malutkie resztki papieru nakleiłam na pudełeczku, w którym schowałam kartkę.



Tak prezentuje się komplet w całości.


Zdjęć było dużo, ale mam nadzieję, że dotrwaliście do końca ;)
Pozdrawiam serdecznie!


17 komentarzy:

  1. Zachwycający komplet! Papier wyszedł piękny i pudełko z niego też cudne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko mi się podoba, ale najbardziej sposób wykorzystania ostatnich skrawków!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny komplet, zachwycający i niepowtarzalny!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny komplet !!! Życzę zasłużonego powodzenia w wyzwaniach.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, klimatyczny komplet.

    OdpowiedzUsuń
  6. Idę zagrać jednak w totka :P Nie możesz chociaż raz postarać się mniej,abym nie dostawała ciągle ślinotoku na widok Twoich prac?

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny komplet - a te pudełko zapiera dech w piersiach

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny komplet! Super, że wykorzystałaś papiery do ostatniego kawałeczka :D
    Dzięki za udział w wyzwaniu Scrapgangu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny komplecik. Pudełko zachwycające. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastcyzne! Bardzo mi się podoba cały zestawik. I jak oszczędnie i ekonomicznie: nic się nie zmarnowało! Dziękuję za udziął w wyzwanu Scrappo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo klimatyczny komplet i taki EKO: ekologiczny i ekonomiczny - kolory ziemi i papier wykorzystany do ostatniego skrawka :) Bardzo podoba mi się ten sposób na motyle.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie wykonany komplet,a pudełko słodziutkie.Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję - Twoje komentarze dodają skrzydeł! :*

Copyright © 2016 Galaxia-Art.pl , Blogger