stycznia 10, 2014

Sylwestrowo fajerwerkowo


Wczoraj wieczorem ucząc się do egzaminów z florystki, poczułam nagłą potrzebę zrobienia czegoś scrapowego ;) Było to silniejsze ode mnie, więc porzuciłam naukę i siadłam do biurka. Po głowie chodziło mi aktualne wyzwanie na stryszkowym blogu "Fajerwerki"
Powstał wybuchowy i kolorowy tag :)
Wykorzystałam m.in. mgiełki, tusze Distress: Squeezd lemonade, Shaded lilac,  Faded jeansBarn door, Peacock feathers, brokaty w kleju, medium żelowe, pastę strukturalną, kolorowe markery. Nie użyłam przy tym ani kawałeczka scrapowego papieru ;-)




"Fajerwerki" wycięłam wykrojnikiem Marianne Design - liście LR0192 potuszowałam/pochlapałam mgiełkami i dodałam brokatu. Efekt trójwymiarowości uzyskałam przykejając je na paseczkach z przezroczystej folii.
Wykorzystałam produkty 13 arts: mgiełkę Turquoise light medium żelowe.


Tag powstał na wyzwanie trwające do 21 stycznia na stryszkowym blogu.
Serdecznie zapraszam do udziału w wyzwaniu :)




4 komentarze:

  1. Bardzo fajny, kolorowy :) Super pomysł na fajerwerki, naprawdę świetnie to wygląda :D
    Też zrobiłam taga na to wyzwanie, tylko jeszcze nie zdążyłam go pokazać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A najśmieszniejsze jest, że mam ten wykrojnik od czerwca i nie umiałam go wykorzystać do tej pory ;) Twoje taga jestem bardzo ciekawa ;)

      Usuń
  2. właśnie tak to jest z pomysłami, zazwyczaj wpadają do głowy gdy trzeba się uczyć :)
    wystrzałowa kartka :) pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  3. szalone kolory, pomysłowe te fajerwerki :)
    Trzymam kciuki za egzamin ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję - Twoje komentarze dodają skrzydeł! :*

Copyright © 2016 Galaxia-Art.pl , Blogger