lipca 20, 2014

Metamorfoza klucza

Witajcie!
Jak spędzacie wakacje? Ja marzę o wyjeździe nad jezioro, ale w tej chwili nie ma szans, że gdzieś się wyrwę ;) 
Dzisiaj opowiem Wam historię pewnego klucza... Otóż klucz zakupiłam jakiś czas temu w sklepie z używaną odzieżą z Anglii, kosztował całą złotówkę (w komplecie był jeszcze mały kluczyk) :) Łukasz śmiał się ze mnie, że po co mi takie PASKUDZTWO. Ja niewzruszona zabrałam klucz do domu, w wyobraźni widząc klucz po zalterowaniu. Chcecie zobaczyć jak wyglądał? 
Był to plastikowy, posrebrzany klucz z napisem "good luck", z różową (sic!) kokardą i pęczkiem sztucznych kwiatów. KICZ na maksa!


A tak wygląda po metamorfozie!


Czarne gesso, miedziana Inka Gold i złota mgiełka zdziałały cuda :)
Dodałam metalowy kwiat i listki z Retro Kraft Shop, stary kapsel od piwa, "pięknego" motyla z dżetów, niezidentyfikowaną monetę, łańcuszki itp.
Klucz po metamorfozie wyglądał bardzo tajemniczo, więc wymyśliłam sobie, że jest to klucz otwierający strych w bardzo starym domu :)


Różę zrobiłam z papieru czerpanego, spryskałam turkusową mgiełką i pokryłam Inką Gold.


Tył klucza również pomalowałam gesso i Inką Gold, dodałam dziurkę od klucza wyciętą wykrojnikiem.


Klucz zgłaszam na 6 edycję Retromanii oraz na steampunkowe wyzwanie inspirowane moodboardem na blogu SanDee & amelie's Steampunk Challenges.



Ściskam! ;*

15 komentarzy:

  1. Nooo! Teraz prezentuje się bosko, jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna metamorfoza, szczerze podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po metamorfozie klucz wygląda, jakby od początku właśnie tak miał wyglądać - wydaje się jakiś taki... szczęśliwszy, bardziej dumny. :) Niesamowita, przepiękna praca!
    Dzięki za udział w wyzwaniach Retromania i SanDee&amelie's Steampunk Challenges!
    Pozdrawiam ciepło,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. You have made a wonderful transformation. The key is completely unrecognizable and it's really beautiful steampunk. LOVE IT.
    Thank you for participating in Sandee & Amelie's Steampunk Summer Bonus Challenge.

    Hugs
    Susan

    OdpowiedzUsuń
  5. cudnie go zalterowałaś :) gesso i inka porafią zdziałać cuda, kocham oba te media :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeśli nikomu nie przeznaczony, to pragnę go bardzo! :D
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeznaczony jest mnie ;) Jak już się dorobię pracowni, to będzie ją zdobił :D

      Usuń
  7. Fantastyczny, a na żywo robi piorunujące wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odjęło mi mowę, jest po prostu nieziemsko piękny! Potencjał dżetowego motyla wykorzystany w 300% ;) Cudowna praca!

    OdpowiedzUsuń
  9. It's a perfect transformation, your key is magical !
    thank you for your particpation at Sandee & Amelie steampunk challenges
    Coutureuse

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjna metamorfoza... fakt klucz przed był mało gustowny ale po... Mistrzostwo świata! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Breathtakingly beautiful!
    Thank you so much for sharing this wonderful make with us at SASPC!

    Hugs,
    Claudia x

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest absolutnie niesamowity! A jeśli klucz tak wygląda, to już wyobrażam sobie zawartość strychu, który mógłby otwierać...

    OdpowiedzUsuń
  13. Normalnie szczęka mi opadła, kiedy zobaczyłam tę metamorfozę. Masz talent i wyobraźnię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję - Twoje komentarze dodają skrzydeł! :*

Copyright © 2016 Galaxia-Art.pl , Blogger