września 15, 2014

Ślubny album Moniki i Artura

Witam serdecznie!
Dzisiaj przybywam z bardzo osobistą pracą. Jest to album ślubny wykonany dla mojego młodszego brata Artura i jego świeżo poślubionej małżonki Moniki. Ślub odbył się w tą sobotę - 13 września :) Ten prezent wręczyła moja siostrzenica Natalia - chrześnica Artura.
Tematem przewodnim albumu jest podróż. Inspiracją był poniższy cytat:


"Małżeństwo jest i pozostanie 
najważniejszą podróżą pełną odkryć, 
którą człowiek sobie może wyobrazić."

Søren Kierkegaard 


Stąd motyw balonów (ostatnio mój ulubiony) - na okładce i wewnątrz.
Wszystkie karty albumu okleiłam przed przeprowadzką z Lublina, ponieważ nie zdążyłam, wykańczałam go już w tymczasowej pracowni - kuchni mojej mamy, mając do dyspozycji tylko część mojego warsztatu. 
Połączyłam ze sobą kilka różnych kolekcji papierów: Cartographera Primy, Pannę Oliwię Studia75, miks papierów marki Scrap Berry's i papiery, które kupiłam w TK Maxx. 
Zrobiłam bardzo dużo zdjęć, więc pokażę najpierw okładkę, a wnętrze w następnym poście. 
Album ma wymiary 20x25 cm i składa się z 8 kart i okładek. 
Na jednym z balonów nakleiłam inicjały Młodej Pary. Natomiast na sprężynie zamieściłam "list w butelce" z życzeniami.


Album zgłaszam na 7 edycję Retromanii.










Poniższe zdjęcie to mała zajawka tego, co skrywa środek. Jeśli jesteście ciekawi jak wyglądają pozostałe karty to zapraszam jeszcze w tym tygodniu do odwiedzenia mojego bloga.


Edit: Post z kartami wewnątrz już jest zapraszam ---> KLIK



Dziękuję za wizytę i pozostawione komentarze :)
Miłego dnia!

8 komentarzy:

  1. ale piekny retro album:). pozdrawiam cieplutko:). malwinku

    OdpowiedzUsuń
  2. przyszłam zobaczyć to cudo w detalach, boski jest! chyba pójdą u mnie w ruch cartographery na albumie tym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takiej pięknej pamiątki można im pozazdrościć, boski album, wooow!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow... Zabrakło mi słów, chapeau bas!
    Bardzo nietypowy jak na ślub, super uwielbiam takie prace!

    OdpowiedzUsuń
  5. cudny! podziwiam konsekwencję i ilość włożonej pracy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny album - uwielbiam takie połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję - Twoje komentarze dodają skrzydeł! :*

Copyright © 2016 Galaxia-Art.pl , Blogger