lipca 01, 2016

Art Journal - Breathe

Witajcie!
Ostatnio miałam troszkę więcej czasu więc mogłam popracować nad moim art journalem. Pracuję już nad drugim art journalem, wcześniej miałam zwykły szkicownik, a teraz używam Dylusions Large Creative Journal. Karty są naprawdę dużych rozmiarów i jak mam ochotę na szybki wpis to robię pojedynczą kartę. Tak też jest w tym przypadku. Zaczęłam od pomalowania karty czarnym gesso oraz clear gesso. A następnie wkleiłam kartkę z wyciętym wzorem z wykrojnika Sizzix Mixed Media #2. Najprzyjemniejszą częścią pracy była zabawa z Magicals Lindy's Stamp Gang. Użyłam Magicals z zestawu Prairie Wildflower. Brzegi karty pomalowałam farbkami Cosmic Shimmer.






Takie ładne zdjęcia są zasługą naszego nowego obiektywu 50 mm :) Jestem nim zachwycona, a zdjęcia praktycznie same się robią i są piękne. A Wy co o nich myślicie?



Na koniec chciałabym Wam pokazać film z naszej wyprawy na najwyższy szczyt Walii Snowdon 1085 m n.p.m., nasz kolega z pracy Marcin kręcił całą drogę na szczyt i z powrotem. Podziwiam go tym bardziej, że sprzęt wcale mało nie ważył. Zobaczcie sami.




A Łukasz zrobił timelaps i wyszło naprawdę super :)




Pozdrawiam Was serdecznie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję - Twoje komentarze dodają skrzydeł! :*

Copyright © 2016 Galaxia-Art.pl , Blogger