lipca 22, 2016

Czujesz miętę?

Cześć!
Z miłości do miętowego koloru powstała kartka w miętowym kolorze z odrobiną koralowego. Uwielbiam to połączenie kolorów, jest takie świeże i energetyczne, wprost idealne na letni, sierpniowy ślub. Kartkę wykonałam na wyzwanie w Rapakivi według moodboarda. Zainspirowałam się oczywiście kolorem oraz motywem desek, który jest widoczny na moim papierze bazowym, wykonanym w 100% przeze mnie. Co o niej myślicie? Ja nieskromnie przyznam, jestem z niej barzo zadowolona! :) Kojarzy mi się z klimatem boho, obecnie panującym w modzie...









Moodboard wygląda następująco:


Życzę Wam udanego weekendu!


2 komentarze:

  1. Śliczna kartka i jestem pod ogromnym wrażeniem własnoręcznie zrobionego papieru z deskami. Dziękuję za wspólną zabawę w Rapakivi. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję - Twoje komentarze dodają skrzydeł! :*

Copyright © 2016 Galaxia-Art.pl , Blogger