listopada 10, 2016

Publikacja w Craft Stamper

Witajcie Kochani!
Nieskromnie chciałam się z Wami podzielić fantastyczną wiadomością :) Moja praca została opublikowana w grudniowym numerze Craft Stamper! Jest to dla mnie ogromne wyróżnienie i jedno z marzeń w mojej craftowej przygodzie. Nie mogę pokazać Wam całej pracy, więc tylko będzie mała zajawka :) Jeśli macie ochotę to tutaj -> klik możecie kupić cyfrową wesję tego numeru. Dodam tylko, że to nie koniec mojej współpracy z tym czasopismem ;) Na razie tylko tyle Wam mogę zdradzić. 
Do tych z Was, którzy czasem wątpią w swoje umiejętności mogę tylko napisać: PRÓBUJCIE i nie poddawajcie się! Marzenia się spełniają, jeśli wytrwale dąży się do tego aby je realizować. Wiem, że czasem to nie jest łatwe, wymaga czasu i pracy od nas, niekiedy odrobiny poświęcenia. Ale warto przeć do przodu i spełniać się w tym co kochamy :)


Zajawka mojej pracy:


Trzymajcie się ciepło!
Ściskam ;*

1 komentarz:

Dziękuję - Twoje komentarze dodają skrzydeł! :*

Copyright © 2016 Galaxia-Art.pl , Blogger